Csütörtök reggel 6.00 szól az ébresztő, gyors ébredési műveletek, majd irány a shake down, 4kilométeres gyors, egy dombot kerül meg, tetején sísánccal, túloldalon sífelvonóval
a cél felől gyalogoltunk be
, majd a megfelelő helyet kiválasztva (egy nyújtott, széles majdnem visszafordító) vártuk az autókat.
És akkor elkezdődött. Először a wrck, majd mindenki aki akart. Elmebeteg az összes, pedig ez még tét nélküli gurulgatás volt, Rantanen, Ketomaa(mondjuk ő jött egy nagyon rosszat is), akiket nem ismertünk, de jelezték,hogy érdemes lesz rájuk figyelni. Solbergek ill. Novikov(aki ugye 18 éves...) brutál, többiek "csak" jók, ja még valaki Hans Weijs jr. Citroen C2-vel, ő később olyat alkotott,hogy csak na.
Aztán jött 5 darab tök egyforma sárga evo tizes(szereintem sokkal szebb a kilences), kb negyed 12-kor elült a lelkesedés, úgyhogy mi is elindultunk lefelé, nekem a sípályán
egy "sima jobb tempó"-nál sikerült jól seggre esnem,de végül mindenki egészben leért, mehettünk a szervizparkba, Raikkönen aláírást vadászni (erről talán lesz egy külön post, megér a dolog ennyit, ő nem)
Rögtön odaéréskor óriási ötletet lestünk el az egyik vw-s csapattól, íme:
ámultunk egy kicist az olasz ralliart-nál,aztán aláírattam Petter Solberggel a műsorfüzetet,ha már ott volt (és ő volt az egyetlen aki kimerészkedett a nézők közé ottjártunkkor), meg ott volt Hirvonen Escort-ja
illetve az összes C4 bal hátsó üveg nélkül
az épületen belül Rally Expo mindenféle tuning járgánnyal
és egy Audi Quattro S1-gyel
Az egyes gyors előtt még beiktattunk egy gyors városnézést
majd fél4 körüli belógás után elfoglatuk a helyünket a 19órakor kezdődő első gyorsaságin,aminek egy lóversenypálya adott helyet.
Folytatom